Jsme dynamický tým odborníků s více než 16 lety zkušeností napříč logistickými obory. Aplikujeme naše odborné znalosti v oblasti logistických procesů, man-managementu, nových technologií a jejich přijetí, abychom pomohli našim klientům dosáhnout jejich cílů. Máme za sebou široké portfolio projektů, které jsme úspěšně realizovali s našimi klienty.
Nabízíme efektivní logistická řešení pro velké i malé organizace a přizpůsobujeme je vašim obchodním potřebám. Prostřednictvím našeho kooperativního přístupu můžeme zajistit, aby se vaše logistika, dodavatelský řetězec a distribuční síť staly silnou součástí vaší organizace. Níže naleznete seznam služeb, které náš tým poskytuje napříč 3 typy služeb: Logistics Supporter; Robotická automatizace procesů; a Krizové řízení. Neváhejte se s námi spojit s jakýmikoli speciálními požadavky.
Jste společnost, která chce zvýšit efektivitu své logistiky, expandovat na nové trhy nebo posílit své logistické schopnosti, ale chybí vám zdroje? Naši odborníci mohou auditovat vaše procesy, poskytnout komplexní a nákladově efektivní řešení pro end-to-end logistické operace od samého začátku nebo připravit optimalizaci pro nejdůležitější části vašich logistických procesů.
Služby:
- Procesní toky mapy, tvorba layoutů
- Systémové požadavky
- WH zařízení (MHE, regálový systém, IT HW)
RPA je automatizace, kde počítač (robotický software) zpracovává stávající firemní software obdobným způsobem jako uživatel. V zásadě napodobuje činnost člověka při plnění úkolů založených na pravidlech napříč různými nástroji, zdroji dat a výstupy bez nutnosti IT softwaru nebo vývoje EDI. Moderní RPA platformy jsou schopny kombinovat jednoduché RPA s OCR a AI technologiemi za účelem automatizace složitých administrativních end-to-end procesů. RPA představuje udržitelnou operační platformu i v situacích s omezenou pracovní silou v důsledku náhlé nedostupnosti personálu (např. v krizových situacích).
Služby:
Obchodní úspěch, rychlá expanze, ale také neočekávané poklesy vyžadují rychlé rozhodování a promptní reakci na poptávku na trhu. Zejména v tomto období je pro úspěch rozhodující dobře organizovaný tým terénních manažerů, kteří dokáží identifikovat příležitosti, poskytnout řešení a jednat rychle. Pohled na širší obraz logistických procesů, KPI zákazníků, přesnosti zásob a problémů souvisejících s lidskými zdroji bude moci přispět k dodání nové síly do vašich logistických procesů a vytvoří pevné základy pro vaši logistiku.
Řešení:
Můžeme poskytnout komplexní řešení, kde celý proces trvá obvykle 1 - 4 měsíce, v závislosti na obchodní složitosti a aktuálním stavu vašich logistických operací.
Aliance je spojenectví úzce spolupracujících subjektů za účelem dosažení společného cíle – sdružení vytvořené ku prospěchu všech zúčastněných.
Cíle
Nutné předpoklady
Automobilový průmysl se celosvětově mění
Odvětví logistiky musí reagovat na změny v automobilovém průmyslu
Je nutné se zabývat celým zásobovacím řetězcem
Kooperativní řízení událostí v zásobovacím řetězci
Hypera ve spolupráci se společností Neoops navrhla a implementovala softwarového robota (RPA) pro odbor dopravy na Městské části Praha 3.
Vedení radnice za tento projekt získ... [ More ]
Hypera se opět zúčastnila největšího evropského veletrhu s letištními technologiemi a technikou – Inter Airport Europe v Mnichově, který se letos konal v pozdějším termínu 9.-12.... [ More ]
HYPERA a její divize LOGISTICS SOLUTIONS představují u příležitosti světového Dne Logistiky (Supply Chain Day), který letos připadá na 16... [ More ]